تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولاند خواستار اتخاذ تدابیر امنیت سایبری در آستانه انتخابات فرانسه شد

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور فرانسه امروز چهارشنبه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خواستار اتخاذ تدابیر امنیت سایبری شد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی «فرانسوآ اولاند» امروز در اظهاراتی اعلام کرد: «در برابر اتهامات تدابیر امنیت سایبری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از مهمترین اولویت‌های نشست هفته آینده شورای امنیت ملی فرانسه خواهد بود.»

در بیانیه پایانی شورای دفاعی امروز فرانسه آمده است: رئیس‌جمهور فرانسه خواسته است که طی جلسه آینده شورای دفاعی تدابیر ویژه‌‌ای برای نظارت و حفاظت از امنیت انتخابات در برابر حملات سایبری اتخاذ شود تا این تدابیر در زمان رقابت‌های انتخابات به اجرا درآید.

این در حالیست که کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) اطلاعات نشریه «کنر آنشینه» در خصوص بررسی تدابیر دفاع سایبری در جلسه شورای دفاعی 23 فوریه را تأیید نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولاند خواستار اتخاذ تدابیر امنیت سایبری در آستانه انتخابات فرانسه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..