تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفن هاوکینگ خواستار حمایت مالی از دانشجویان فلسطینی شد

 استفن هاوکینگ از میلیون‌ها تن از حامیانش در فیس‌بوک خواست تا از یک کالج علوم در فلسطین حمایت مالی کنند.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ورلد بولتن، دانشجویان فیزیک در فلسطین از جانب استفن هاوکینگ کمک مالی شده و وی از 8 / 3 میلیون دنبال‌کننده‌اش در فیسبوک خواست تا برای کمک به این افراد در فلسطین کمک مالی ارائه کنند.
 
این فیزیکدان مشهور انگلیسی در پست فیس بوک خود آورده است: من از حضور دانشجویان رشته فیزیک و علوم در نخستین دانشکده فیزیک پیشرفته فلسطین در سال گذشته میلادی خشنود شدم. از حامیانم در فیس‌بوک می‌خواهم تا از این دانشجویان حمایت مالی کنند.
 
وی در ادامه آورده است: من از حقوق دانشمندان در هر جایی که باشند حمایت می‌کنم تا آنها بتوانند به کارهایشان بپردازند و از آزادی آنها و همچنین انتشار مطالب خودشان حمایت می‌کنم. در اینجا می‌خواهم یک پروژه با هدف جمع آوری کمک‌های مالی برای دومین دانشکده فیزیک پیشرفته فلسطین در صورت امکان در نظر بگیرم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفن هاوکینگ خواستار حمایت مالی از دانشجویان فلسطینی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..