تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 2 قاچاقچی شمش طلا در کرمانشاه

به گزارش رکنا، سردار منوچهر امان اللهی رییس پلیس Police کرمانشاه در راستای این خبر گفت: شب گذشته تیمی از مأموران یگان امداد کرمانشاه حین گشت زنی در نزدیکی میدان امام حسین(ع) به خودروی سمندی فاقد پلاک برخورد کردند و دستور ایست را برای راننده خودرو اعلام شد.

سردار امان اللهی افزود: راننده خودرو با سرعت بالا و حرکات مارپیچ سعی بر فرار Escape از سایه پلیس داشت که ماموران یگان امداد پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودروی سمند شدند و سپس 2 سرنشین خودرو دستگیر کردند.

رییس پلیس کرمانشاه ادامه د اد: در بازرسی اولیه از خودرو مورد مشکوکی کشف نشد اما در بازرسی های دقیق تر، دو قطعه شمش طلا که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و همراه متهمان به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه طبق اعلام نظر کارشناسان، ارزش اقلام مکشوفه دو میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان این محموله را از شهرستان کامیاران خریداری کرده بودند و قصد انتقال آن به بازار کرمانشاه را داشته اند که با هوشیاری ماموران دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان که 35 سال دارند پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 2 قاچاقچی شمش طلا در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..