تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار تعمیرگاه در اسلامشهر + فیلم

انفجار محل غیرمجاز شارژ گاز ال پی جی خودرو در اسلامشهر ، یک گاراژ تعمیرات خودرو را تخریب کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، یوسف حسین پور معاون عملیات آتش نشانی اسلامشهر گفت: بعد از ظهر امروز گزارشی مبنی بر وقوع انفجار در یک تعمیرگاه خودرو در منطقه موسوم به سر نوری اسلامشهر دریافت شد که بلافاصله نیروهای امدادی از سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: این آتش‌سوزی، بعد از دو ساعت تلاش نیروهای آتش‌نشان، اطفا شد.

حسین پور با بیان این که میزان خسارت مالی و علت‌ اصلی حادثه  در دست بررسی است گفت: این کارگاه به صورت غیرمجاز و کاملا غیر ایمن فعال بود و بارها به مسوولان این کارگاه در خصوص نا ایمن بودن این مکان تذکر داده شده بود که بی توجهی آنها به اخطارهای کارشناسان آتش نشانی باعث بروز این حادثه شد.

یکی از کسبه این محل که شاهد این حادثه بود گفت: عملیات جوشکاری در این محل همزمان با شارژ گاز ال پی جی به یک خودرو عامل آتش سوزی و بروز انفجار شده است. 

اگر چه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت اما تعداد از کسبه و افراد حاضر در محل از جمله یکی از نیروهای آتش‌نشانی در این حادثه دچار مصدومیت سطحی شدند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار تعمیرگاه در اسلامشهر + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..