تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر والیبال/ خاتم اردکان، مغلوب پیکان تهران شد

به گزارش خبرنگار ایرنا از دور برگشت مرحله نخست پلی آف مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی مردان ایران ( جام شهدای منا) تیم های خاتم اردکان و پیکان تهران عصر روز چهارشنبه در سالن آیت الله خاتمی این شهرستان در برابر هم قرار گرفتند.
در این دیدار که با حضور 2هزار تماشاگر اردکانی و جمعی از مسئولان اجرایی و ورزشی برگزار شد بازیکنان تیم خاتم اردکان بازی نسبتا خوبی را در برابر حریف مدعی خود به نمایش گذاشتند ولی در پایان متحمل شکست شدند.
تیم والیبال پیکان تهران در این دیدار حساس موفق شد میزبان خود خاتم اردکان را در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 16 و 26 بر 24 شکست دهد.
همچنین تیم والیبال خاتم اردکان به رغم ارائه یک بازی خوب تنها در ست سوم این دیدار موفق شد تا حریف نام آشنای خود را با نتیجه 25 بر 19 شکست دهد.
در این دوره از رقابت ها تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، سازمان عمران شهرداری ساری، هاوش گنبد، کاله مازندران، پارسه تهران، سایپا، صالحین ورامین، خاتم اردکان و شهرداری اراک حضور دارند.
این رقابت ها در 2 مرحله مقدماتی و پلی آف برگزار می شود که در مرحله مقدماتی دیدارها به صورت دوره ای و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
شهرستان اردکان در 60 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر والیبال/ خاتم اردکان، مغلوب پیکان تهران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..