تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا از ناتو به صورت کامل حمایت می کند

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از خبرگزاری فرانسه، "جیمز ماتیس"، وزیر دفاع جدید آمریکا، روز چهارشنبه در بروکسل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را پایه اساسی برای واشنگتن توصیف و اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حمایت کامل خود را از ناتو بیان کرده است.

جیمز ماتیس در نخستین ورود خود به مقر ناتو در بروکسل در جمع خبرنگاران گفت: «ناتو برای آمریکا و همه جوامع دو سوی اقیانوس اطلس پایه ای اساسی به حساب می آید.» وی افزود:‌ «همان طوری که رئیس جمهور گفته است از ناتو به صورت کامل حمایت می کند.»

ماتیس، فرمانده نظامی سابق ناتو در دیدار با ینس استولتنبرگ، دبیر کل این سازمان از ناتو به عنوان « خانه دوم » خود یاد کرد.

نشست وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می شود.

وی همچنین به موضوع بودجه دفاعی کشورهای عضو ناتو که واشنگتن آن را ناکافی می داند و در کازار انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به محور مورد اختلاف تبدیل شد اشاره کرد و از کشورهای اروپایی خواست بیشتر دست به جیب شوند.

ماتیس افزود: « من برای شنیدن مواضع وزرای همکارم، گفتگوی صریح بین دوستان و متحدان و سطح تعهدات خودمان به اینجا آمده ام.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا از ناتو به صورت کامل حمایت می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..