تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکود سبب کاهش فروش در بازار سهام شده است

کارشناس بازار سهام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رکود سبب پایین آمدن فروش در بازار سهام استامیرعلی امیر باقری در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت بازار بورس و ایجاد رکورد بر فضای معاملاتی گفت: رکود اقتصادی می تواند در فروش شرکت ها و مبلغ فروش، تاثیر بگذارد چرا که سبب پایین آمدن فروش شده این درحالی است که نمی توان پیش بینی قاطعی دراین خصوص داد. 

وی در پاسخ به این پرسش که در ماه آتی و پایان سال می توان خوش بینی نسبت به بازار سهام داشت یا خیر گفت: با نزدیک شدن به انتخابات، بازار سهام هم رشد می کند.

به گفته باقری، معمولا مردم در ماه های پایانی سال تمایل بیشتری به پول نقد دارند و کمتر سهام خود را در بازار سرمایه نگه می دارند.

این کارشناس بازار سهام یادآور شد: در روزهای آینده و با نزدیک شدن به اسفند ماه؛ به تدریج انتظار برای انتشار نخستین پیش بینی های حسابرسی نشده شرکت ها ، برای سال مالی 96 به پایان می رسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکود سبب کاهش فروش در بازار سهام شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..