تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک مرکزی انگلیس اسکناس‌های جنجالی را جمع‌آوری نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بانک مرکزی انگلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اسکناس‌های 5 پوندی جنجالی از بازار جمع‌‎آوری نخواهد شد.
 
به گزارش انتخاب، بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد علی‌رغم جنجال‌ها به دلیل استفاده از چربی حیوانی در تهیه اسکناس‌های 5 پوندی جدید، گردش این اسکناس‌ها را متوقف نخواهد کرد.
 
همچنین بانک مرکزی انگلیس روز چهارشنبه در اعلامیه‌ای از رونمایی از اسکناس‌های جدید 10 پوندی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی خبر داد. در این اعلامیه آمده است بانک مرکزی درباره استفاده از چربی حیوانی در تولید اسکناس‌های پلیمری جدید بررسی‌های دقیقی انجام داده است؛ اما نمی‌توانسته است از مسئولیت خود در تولید اسکناس‌های با کیفیت چشم پوشی کند.
 
بانک مرکزی انگلیس همچنین اعلام کرد تنها مقدار بسیار اندکی از چربی حیوانی در تهیه این اسکناس‌ها استفاده شده است. با این‌حال، مقامات این بانک تعهد داده اند در تلاش برای یافتن راه‌هایی هستند که در آینده، در تولید اسکناس‌ها گزینه‌های دیگر نیز در نظر گرفته شود. مقامات این بانک اعلام کرده اند قراردادها برای تولید اسکناس‌های جدید 20 پوندی به دلیل بررسی استفاده از مواد گیاهی به جای چربی حیوانی به تعویق افتاده است. قرار است تا سال 2020، این اسکناس‌ها روانه بازار شوند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک مرکزی انگلیس اسکناس‌های جنجالی را جمع‌آوری نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..