تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وراتی: رویایم قهرمانی با پاریس است نه بارسا

مارکو وراتی مدعی شده با وجود شایعاتی که او را به بارسلونا نسبت می دهند، رویایش قهرمانی با پاری سن ژرمن است.

به گزارش کاپ، وراتی در گفتگو با خبرنگاران گفته: می خواهم چیزی بگویم که قبلا نمی خواستم درباره اش حرف بزنم، اما اخباری منتشر شده که در آن ها از قول من نوشته شده می خواهم در بارسلونا بازی کنم. من هرگز این را نگفتم. شما رویای مرا می دانید. رویایم قهرمانی در این تیم، در پاریس است. حتی اگر در بازی مقابل بارسلونا بازنده هم می شدیم، نظرم عوض نمی شد. به باشگاهم و پروژه ای که دارد ایمان دارم. وقتی بخشی از یک پروژه بزرگ هستی، باعث می شود احساس بزرگی کنی. اگر من در این تیم قهرمان شوم، برایم معنی اش با قهرمانی در هر تیم دیگری متفاوت است.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وراتی: رویایم قهرمانی با پاریس است نه بارسا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..