تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رودخانه‌های استانهای جنوبی طغیانی خواهد شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» سازمان هواشناسی کشور امروز در اطلاعیه شماره 130 خود به وضعیت بارشهای مختلف در استانهای کشور اشاره کرد؛ متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

چهارشنبه 27 بهمن ماه سال 95: بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر، نیمه شرقی خوزستان، مرکز و نیمه غربی کرمان، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری؛ بارش برف در کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، دامنه‌های البرز در قزوین، البرز و تهران، بارش برف و باران در کرمانشاه، بارش باران گاهی با رعد و برق در خراسان رضوی که در مناطق شمالی استان بارش به شکل برف خواهد بود.

پنجشنبه 28 بهمن ماه سال 95: بارش شدید باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، شمال و غرب هرمزگان، نیمه غربی کرمان؛ بارش برف در آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، دامنه‌های البرز در قزوین، البرز، تهران و سمنان؛ بارش برف و باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان و مازندران .

جمعه 29 بهمن ماه 95:  بارش شدید باران با رعد و برق و وزش باد در بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویر احمد؛ بارش برف و باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان؛ بارش برف و باران در مازندران و گلستان؛ بارش برف در گیلان، اردبیل و خراسان شمالی، بارش برف و باران در قزوین، البرز و تهران.

شایان ذکر است طی سه روز آینده به ویژه روز جمعه در مناطقی کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

در این مدت بارش شدید باران در استانهای جنوبی کشور موجب طغیانی ماندن مسیلها و رودخانه‌ها خواهد شد و همچنین بارش برف موجب اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی خواهد شد که در البرز مرکزی و غربی با کولاک و خطر ریزش بهمن نیز همراه خواهد بود؛ با توجه به پیش‌بینی شرایط جوی فوق، توصیه می‌شود جهت جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی، تمهیدات لازم بویژه هنگام تردد جاده‌ای بکار گرفته شود.

انتهای پیام/     




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رودخانه‌های استانهای جنوبی طغیانی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..