تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عباس‌زاده در اختیار باشگاه نساجی قرار گرفت

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم ((پویا)) و به نقل از به گزارش سایت رسمی باشگاه نساجی مازندران، با توجه به اتفاقات رخ داده پیش از دیدار نساجی و خیبر و همچنین درگیری لفظی محمد عباس‌زاده و هانی اسماعیلی با دو تن از اعضای کادر فنی پس از شکست در بازی روز گذشته (سه شنبه) و استفاده از الفاظ زشت علیه باشگاه بزرگ نساجی در حضور دیگر بازیکنان و نمایندگان فدراسیون که در راه بازگشت مهمان اتوبوس نساجی بودند، با نظر کادر فنی، این دو بازیکن تا تعیین تکلیف نهایی حق حضور در تمرینات را ندارند و در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

عباس‌زاده با زدن 18 گل تا به اینجای کار، آقای گل این فصل لیگ دسته اول محسوب می‌شود.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عباس‌زاده در اختیار باشگاه نساجی قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..