تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۱۶۰ مددجوی گنابادی به سفر زیارتی قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی آریان نژاد گفت: یکی از اقدامات کمیته امداد در کنار رفع مشکلات مادی محرومان، تأمین نیازهای معنوی این اقشار است که در این راستا در طول سال سفرهای زیارتی برای مددجویان برگزار می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۶۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد در حوزه‌های قرآنی فعالیت داشته و در دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۸ ختم قرآن به نیت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند، کمیته امداد برای قدردانی از فعالیت این عزیزان اردوی زیارتی به شهر مقدس قم را برنامه‌ریزی کرد.
آریان نژاد خاطرنشان کرد: این مددجویان در یک اردوی زیارتی ۴ روزه بعد از زیارت مرقد حرم امام خمینی(ره) و شاه عبدالعظیم در شهر ری به شهر مقدس قم عزیمت کرده و به مسجد جمکران کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد از ابتدای امسال ۴۸۰ نفر به مشهد، ۱۵۰ نفر به راهیان نور، ۴۱ نفر به مرقد امام خمینی(ره)، ۴۵ نفر به قم و جمکران و ۳ نفر از مددجویان تحت پوشش را به کربلا اعزام کرده است.
انتهای پیام// ح ت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۱۶۰ مددجوی گنابادی به سفر زیارتی قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..