تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ششمین جشنواره فیلم سبز در قزوین برگزار می‌شود

ساعت: 15:26 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1040020

ششمین جشنواره فیلم سبز از 31 تیرماه لغایت 6 مرداد ماه 1396 در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، نشست تخصصی جشنواره فیلم سبز صبح امروز(چهارشنبه)در اداره‌‎کل محیط زیست استان قزوین با حضور جواهری‌پور دبیر قطب کشوری محیط زیست و توسعه پایدار، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از نهادهای مردم نهاد در حوزه محیط زیست برگزار شد.


سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست جشنواره فیلم سبز گفت: در شش ساحت تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، موضوع ساحت زیستی از اهمیت خاصی برخوردار است. 

وی افزود: باید برای محیط زیست کتاب داشته باشیم، باید موضوع زیست محیطی برای همه اهمیت داشته باشد، اعتقاد داریم برگزاری این جشنواره‌ها در نشاط و شادابی دانش‌آموزان و آشنایی آنها با فرهنگ زیست محیطی نقش بسزایی دارد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: باید به شکلی حرکت کنیم که دانش‌آموزان برای ساخت فیلم قدم بردارند، جشنواره‌ها به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس نشاط می‌دهد. 

قاسمی تصریح کرد: فرهنگ با زبان هنر جان می‌گیرد، در ایجاد فرهنگ زیست محیطی باید از نقش هنرها استفاده بهینه شود، باید به سمت کیفیت بخشی پیش برویم و پیشنهاد می‌شود فیلم‌ها را به آموزش و پرورش بدهند تا در طول سال برای دانش‌آموزان پخش شود. 

وی اضافه کرد: باید نگاه‌ها را تغییر دهیم و نگاه‌ها را حساس کنیم، باید بتوانیم این فرهنگ سازی را انجام بدهیم، تشکل‌های مردم نهاد با انگیزه، می‌توانند به فرهنگ سازی زیست محیطی کمک شایانی بکنند. 

قاسمی در ادامه گفت: این اشکال است که یک واحد برای محیط زیست در آموزش و پرورش نداشته باشیم، باید تلاش شود تا آموزش همراه با نشاط و معنویت باشد، این همراهی فایده بخش است. 

گفتنی است، ششمین جشنواره فیلم سبز از 31 تیرماه لغایت 6 مرداد ماه 1396 برگزار می‌شود و در این جشنواره برنامه‌هایی از قبیل کارگاه آموزشی، نقد و بررسی فیلم، نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه دستاوردهای زیست محیطی، نمایش خیابانی و موسیقی با مضمون محیط زیست اجرا می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ششمین جشنواره فیلم سبز در قزوین برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..