تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 11 هزار کیلو متر از محور های مواصلاتی زنجان برف روبی شده است/تردد در محور های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

ساعت: 15:48 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039837

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 11 هزار و 802 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان زنجان برف روبی و تیغ زنی شده است، گفت: 4 هزار و 200 تن نمک پاشی در محور های مواصلاتی استان زنجان انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد امینی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت محور های مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: محور زنجان-دندی، زنجان- طارم و زنجان- تهم و چروزق کولاک شدید وجود دارد و تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه محور زنجان- میانه،زنجان_بیجار(محدوده پاپایی)مه غلیظ وجو دارد که باعث کاهش دید افقی و کندی تردد شده است، تصریح کرد: رانندگان از سرعت و سبقت های غیر مجاز پرهیز کنند.

 رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: آزاد راه زنجان- قزوین، زنجان- تبریز، محور زنجان- خرمدره و ابهر و زنجان – سلطانیه و خدابنده تردد روان و عادی است.

امینی تاکید کرد: در طول 24 ساعت گذشته برف و روبی و نمک پاشی انجام شده است و در حال حاضر نیروهای راهداری استان زنجان در آماده باش کامل برای خدمت رسانی در محور های مواصلاتی استان زنجان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 4 هزارو 200 تن نمک پاشی در محور های مواصلاتی سطح استان زنجان انجام شده است، گفت: 11 هزارو 802 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان زنجان توسط تجهیزات راهداری استان زنجان تیغ زنی و برف روبی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد:برای تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی (زنجیرچرخ، علائم هشداردهنده، پتو، لباس‌گرم، جیره‌ غذایی وغیره) در همه محور های مواصلاتی استان زنجان الزامی است.

امینی با اشاره به اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در سایر محور های مواصلاتی استان زنجان لازم و ضروری است، تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت از وضعت جوی راههای استان زنجان آگاه شده سپس اقدام به مسافرت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان ساخت: رانندگان از سفرهای غیرضروری در طول شب و در محورهای کوهستانی و روستایی خودداری کنند.

وی در پایان گفت: هموطنان به محض اینکه قصد مسافرت کردند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها با خبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و تماس با شماره تلفن چهار رقمی ١٨١٦ از وضعیت جاده‌ها با خبر شوند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 11 هزار کیلو متر از محور های مواصلاتی زنجان برف روبی شده است/تردد در محور های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..