تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم منطقه افشار خدابنده+تصاویر

ساعت: 15:38 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039829

اکیپ دندان پزشکی با هدف ارائه خدمات رایگان با همکاری موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان زنجان و شبکه بهداشت و درمان و بهداری سپاه خدابنده به منطقه افشار این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،اکیپ دندان پزشکی به همت بسیج سازندگی سپاه خدابنده با هدف ارائه خدمات رایگان با همکاری موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان زنجان و شبکه بهداشت و درمان و بهداری سپاه خدابنده به منطقه افشار این شهرستان اعزام شدند.

شایان ذکر است که حجج الاسلام موسوی امام جمعه شهر قیدار و گرماب، ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه و دانشور مسئول بسیج سازندگی شهرستان خدابنده از روند خدمت رسانی این تیم پزشکی به مردم منطقه افشار بازدید کردند.

فرمانده سپاه خدابنده در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی بسیج خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه است، اظهار داشت: با هدف محرومیت‌زدایی و بالا بردن سطح بهداشت و درمان مناطق محروم، یک تیم دندان پزشکی به منطقه افشار شهرستان خدابنده اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه  زدودن چهره فقر و محرومیت در جامعه به ویژه در سطح روستاها از مهمترین اولویت های بسیج سازندگی سپاه است ادامه داد: مردم این منطقه محروم  به‌صورت رایگان از خدمات دندان پزشکی عمومی بهره می برند و دارو را نیز به صورت رایگان دریافت می کنند.

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه مردم ایران اسلامی قبل از پیروزی انقلاب در محرومیتهای بسیاری زندگی می‌کردند،افزود: امروز شاهد هستیم که به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران حتی در دورترین نقاط و محروم‌ترین مناطق مردم ایران از امکانات مناسب برخوردار هستند.

محمدی پزشک اعزامی به منطقه محروم افشار خدابنده نیز در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: در اینگونه مناطق افرادی هستند که حتی نمی‌توانند به بیمارستان یا پزشک مراجعه کنند و با بیماری‌های خود ‏دست و پنجه نرم می‌کنند‎.‎

وی عنوان کرد: فقر مالی و فرهنگی در بسیاری از این مناطق به معضل تبدیل شده و چه بسا پیامدهای بدی در پی داشته باشد، بنابراین نیاز است تا به اینگونه مکان‌ها بیشتر توجه شود‎.

محمدی ادامه داد: کمک به مردم نیازمند را عبادت می دانم و از این بابت شکر خدا هستم چون زمانی که به اینگونه افراد کمک می کنم دارای حس درونی خوبی هستم و حالم خوب می شود و احساس مفید بودن می کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم منطقه افشار خدابنده+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..