تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون کتبی طرح حفظ قرآن کریم در جاجرم برگزار می شود

ساعت: 15:52 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039736

پنجمین مرحله آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم، فردا 28 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان های گرمه و جاجرم برگزار می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جاجرم؛ حجت الاسلام محمد محمد صالحی نیا ،رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمه و جاجرم گفت: پنجمین مرحله آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم، 28 بهمن ماه با شرکت قریب به 400 نفر برگزار می شود.
 
وی افزود: آزمون کتبی طرح ملی حفظ در رشته های حفظ جزء30، جزء 30 و 1، جزء 30و 1 و 2، حفظ 5، 10، 15 و 20جزء و حفظ کل و حفظ موضوعی 150و 300 موضوع برگزار می شود.
 
حجت الاسلام صالحی نیا گفت: محل آزمون کتبی طرح ملی حفظ در شهرستان گرمه در محل موسسات قرآنی ، ایور محل امامزاده فخرالدین(ع)و در درق دبیرستان آزادگان  و همچنین در جاجرم در محل حسینیه انقلاب و در سنخواست و شوقان در محل موسسات قرآنی ساعت9 صبح برگزار خواهد شد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمه و جاجرم از امکان شرکت داوطلبان آزاد در این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح حافظین باید در مسابقه کتبی 70 امتیاز را کسب کنند تا به عنوان برگزیده انتخاب و گواهینامه حفظ قرآن نیز به این افراد اعطا شود.

پایان خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون کتبی طرح حفظ قرآن کریم در جاجرم برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..