تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ ۶۱ موتور سوار در ۹ ماهه سال جاری در خراسان شمالی/کاهش ۱۸ درصدی مرگ موتورسواران

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039911

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۶۱ نفر در حوادث رانندگی موتور سیکلت در استان کشته شدند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجنا؛ بابک سلحشور مدیرکل پزشکی قانونی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت:  در نه ماهه سالجاری تعداد  61 نفر موتور سوار در حوادث رانندگی کشته شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: 32 درصد از کل متوفیان تصادفات جاده ای در استان خراسان شمالی راکب موتور سوار بودند .

وی  تصریح کرد: بر اساس آمار شهرستان های شیروان با تعداد 15 نفر ، بجنورد با 14 و اسفراین با 12 نفر بیشترین تلفات موتور سوار در آن به ثبت رسیده است.

سلحشور خاطرنشان کرد: شایع‌ترین گروه سنی که مرگ موتورسوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی زیر 30 سال است که بیش از 57 درصد از مرگ موتورسوارن در این گروه سنی هستند.

وی با اشاره به محدوده محل وقوع تصادف موتور سواران گفت: محورهای درون شهری 15 نفر و برون شهر 17 نفر و جاده خاکی و روستایی هم 29 متوفی در 9 ماهه سال جاری داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی، افزود: شایعترین علت مرگ موتورسوران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران در نه ماهه سالجاری بوده که امید می رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ ۶۱ موتور سوار در ۹ ماهه سال جاری در خراسان شمالی/کاهش ۱۸ درصدی مرگ موتورسواران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..