تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج مسابقات جام دهه فجر گرمه مشخص شد

ساعت: 15:49 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039918

نتایج مسابقات جام دهه فجر شهرستان گرمه در رشته های مختلف ورزشی مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمه، مسابقات ورزشی جام دهه فجر شهرستان گرمه در رشته های مختلف برگزار شد و در پایان رقابت های هندبال، تیم مصالح فروشی بحری با نتیجه 9 بر 6 توانست تیم اداره ورزش و جوانان را شکست دهد و به مقام قهرمانی رده سنی نونهالان دست پیدا کند.

در رده بزرگسالان این مسابقات نیز تیم شهر فرش میلاد توانست با نتیجه 26 بر 21 بر تیم نمایندگی تراکتورسازی غلبه کند و قهرمان دومین دوره مسابقات هندبال گرمه شود.
همچنین تیم پایگاه شهید صادقی حائز رتبه سوم این دوره از مسابقات گردید.
در ️ مسابقات سنگنوردی جام فجر نیز که در روز 21 بهمن برگزار شد تعداد 28 نفر شرکت نموده بودند و پس از رقابت با یکدیگر در دو بخش نونهالان و نوجوانان نفرات برتر به ترتیب زیر مشخص شدند؛
️در رده نونهالان امیر حسین اربابی مقام اول، حسن نجاری دوم و محمدحسن شریفی سوم و در رده سنی نوجوانان محمد عزیزی، حسین پناهی و علی اربابی به ترتیب مقامات اول تا سوم را کسب نمودند.
همچنین ️در مسابقات فوتسال  بسیج که با همت حوزه علی ابن ابی طالب(ع) و با با حضور  ۶ تیم برگزار شد، در بخش نونهالان تیم پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی قهرمان و تیم پایگاه  صاحب الزمان(عج) نایب قهرمان شد.
همچنین در بخش بزرگسالان این رقابتها که با عنوان جام شهدای مدافع حرم پیگیری شد تیم های پایگاه  صاحب الزمان(عج) و پایگاه شهید کاوه مقام های اول و دوم را کسب کردند و تیم پایگاه شهید صادقی در جایگاه سوم ایستاد.
خاطر نشان میگردد تیم کشتی شهرستان گرمه نیز با مربیگری عباس داوودی در مسابقات استان گلستان مقام سوم تیمی را از آن خود کرد.
 ایمان اجلالی و مهدی داودی در بخش انفرادی این مسابقات مقام های قهرمانی اوزان مختلف را کسب کردید و رضا نجاری و مهدی جلالیان دوم شدند
همچنین مقام برنز مسابقات کشتی استان گلستان به ابوالفضل عباسی، امیرحسین شکاری و علیرضاشریفی هر سه از شهرستان گرمه رسید.
از دیگر افتخارات ورزشی دهه فجر حضور آقای داورزنی نماینده شهرستان گرمه در مسابقات جانبازان ومعلولین کشور به میزبانی  استان تهران در رشته تنیس روی میز بود که وی موفق شد مدال برنز مسابقات را کسب نماید.
همچنین در ادامه رقابت های ورزشی شهرستان از قهرمانی تیم والیبال آرمادلو درمسابقات جام فجر روستای دشت نیز نمی توان چشم پوشی کرد و نکته جالب توجه این است که این تیم در دوره های مختلف بدون هیچ امکاناتی در مسابقات گرمه ، ایور و دشت  شرکت نموده به دو مقام سومی و یک مقام قهرمانی دست یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج مسابقات جام دهه فجر گرمه مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..