تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود منابع گریبانگیر طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت

رضا پایداری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه اغلب بیمارستانهای فعلی ما موقوفه، قدیمی، ولی برای ارائه خدمت و رفع نیاز‌های درمانی مردم فعال هستند، تاکید کرد: برای مثال بیمارستان جدید فیروزآبادی در سال ۸۵ کلنگ زنی شد. 

وی افزود: متاسفانه به علت کمبود اعتبارات و مشکلات مالی از سال ۸۵ تاکنون و پس از گذر ۱۰ سال همچنان فاز جدید بیمارستان فیروز آبادی در انتظار بودجه‌ای برای ساخت و ساز به سر می‌برد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به پیشرفت عمرانی ۵۰ درصدی درصدی ساختمان جدید بیمارستان فیروز آبادی، تصریح کرد: در صورت تخصیص منابع، پروژه ساخت و راه اندازی این بیمارستان تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود که در این صورت تبدیل به مرکز درمانی کاملا مقاوم در مقابل بحران‌ها و بلایای طبیعی است. 

وی در ادامه از افتتاح بیمارستان ۱۲۰ تخته بهارستان در هفته جاری خبر داد و گفت: این شهرستان با جمعیتی بیش از ۶۰۰ هزار نفر حتی یک بیمارستان ندارد. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: از دیگر پروژه‌های مهم در دست اقدام این دانشگاه می‌توان به احداث 2 بیمارستان در ملارد و بیمارستانی در قدس اشاره کرده که بیش از یک سال از کلنگ زنی آن می‌گذرد و مجموعا پیشرفت فیزیکی هر یک از این پروژه‌ها نزدیک به ۱۰ الی ۱۵ درصد است. 

پایداری اظهار داشت: هم اکنون ساخت نخستین بیمارستان کاملا پیشرفته سوختگی در منطقه ۲۲ و با ظرفیت ۱۵۰ تخت و طبق آخرین استانداردهای روز دنیا، مهمترین پروژه کشوری علوم پزشکی ایران بوده که هم اکنون به پیشرفت عمرانی ۵۰ درصدی رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود منابع گریبانگیر طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..