تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، پروژه اصلی افتتاحیه پروژه‌های عمرانی این دانشگاه، مجتمع آموزشی فرهنگی امام علی (ع) در ضلع شمال شرقی پردیس شماره یک دانشگاه است که با زیر بنای شش هزار و ۸۰۰ متر مربع شامل مسجد، درمانگاه، موزه و بخش‌های اداری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه ۳۰ بهمن ماه جاری افتتاح می‌شود.

افتتاح پروژه‌های جانبی که همزمان انجام می‌گیرد، عبارت است از ساختمان معاونت دانشجوئی دانشگاه که حاصل بازسازی 2 بلوک خریداری شده در مجاورت پردیس اصلی با زیر بنای هزار و ۸۰۰ متر، ساختمان مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه که حاصل بازسازی و تغییر کاربری خوابگاه شهید ارشادی این دانشگاه واقع در خیابان حقانی به این مرکز است. همچنین ساختمان گل نرگس با کاربری آموزشی و فرهنگی در چهار طبقه که در محل خوابگاه شهید سلامت واقع در خیابان علامه طباطبائی سعادت آباد افتتاح می‌گردد.

ضمناً بعد از افتتاح این پروژه‌ها، از ساعت ۱۰ صبح مراسم جایزه استاد نمونه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل سالن اجتماعات دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..