تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلومینیوم اراک، سپیدرود صدرنشین را شکست داد

به گزارش ایرنا، در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم آلومینیوم اراک با تک گل محمدعلی اکبر زاده سپید رود رشت را شکست داد.
در نیمه اول این دیدار آلومینیوم اراک در دقیقه 24 یک پنالتی را توسط حسین احمدلو از دست داد و در نهایت نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.
در نیمه دوم ، حملات آلومینیوم ادامه داشت تا در نهایت در دقیقه 63 تک گل این دیدار توسط محمد علی اکبر زاده به ثمر رسید و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم اراک پایان یافت و سومین برد پیاپی تیم آلومینیوم اراک رقم خورد.
در حال حاضر سپید رود رشت با 43 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم آلومینیوم اراک با 33 امتیاز جایگاه یازدهم جدول را از آن خود کرده است.
هفته بیست و پنجم(دوشنبه آینده) این رقابت ها تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید نصیری یزد میهمان تیم فولاد یزد خواهد بود.
6992/6013/خبرنگار:آذر اسفندیاری***انتشاردهندهمژگان حیدری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلومینیوم اراک، سپیدرود صدرنشین را شکست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..