تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل تئاتر بی اعتمادی به جوانان است/ تئاتری‌ها هم از نسل جوان حمایت نمی‌کنند

روناک قاسمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشکل تئاتر بی اعتمادی به جوانان است/ تئاتری‌ها هم از نسل جوان حمایت نمی‌کنندروناک قاسمی کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص محوریت و موضوع نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» گفت:این نمایش یک درام عاشقانه دفاع مقدسی است که هدف از اجرای آن، نگاه علمی و متفاوت به جنگ و مقاومت است.

وی در خصوص اعضا گروه نمایش اظهار داشت:اعضای این گروه، تقریبا حرفه‌ای و از بازیگران سینما هستند.

قاسمی پیرامون افزایش دوبرابری بودجه تئاتر، تصریح کرد:امیدوارم این طرح عملی شود مخصوصا برای نسل‌های جوان و نوپا که  اهمیت زیادی در این سیستم ندارند و خیلی انجام کار، برایشان سخت است.

وی پیرامون موانع و مشکلات تئاتر بیان کرد:مشکل اصلی این است که، به جوانان اعتماد نمی کنند و فرصتی به آنهابرای دیده شدن، نمی دهند. هرجا که چهره است فروش بلیت بیشتر است و کسی از جوانان حمایتی نمی کند.

قاسمی همچنین گفت: این مدت، برای ما بسیار سخت گذشت چون من هیچ حمایتی نداشتم.در جشنواره تئاتر باران به علت اینکه نمایش ما برگزیده شد، ما در این سالن، اجرای عمومی رفتیم.تمام حرف ما این است که از نسل جوان حمایت شود.حتی خود تئاتری‌ها هم از نسل جوان و نوپا حمایتی نمی‌کنند.

کارگردان نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» در خصوص اهمیت تئاتر در عرصه هنر، اظهار داشت: تئاتر در زمینه هنر و صنف خودش، یک فضای متفاوت و جدا است که فکر می‌کنم مخاطب را با خودش همراه می کند و از نظر من دیدن تئاتر  اولویت دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل تئاتر بی اعتمادی به جوانان است/ تئاتری‌ها هم از نسل جوان حمایت نمی‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..