تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان کوتاه بدون تکنیک کاربرد ندارد

یک نویسنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

داستان کوتاه بدون تکنیک کاربرد نداردابراهیم حسن بیگی نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نگارش داستان کوتاه، گفت: شاید بی ارتباط به موضوع وضعیت داستان کوتاه نباشد، اگر بگویم این گونه ادبی باید بیش از هر نوشته دیگری از تکنیک بهره بگیرد، این نوع ادبی در زمان بسیار کم با واژه محدود و با کمک تکنیک می‌تواند حرفش را بزند و بدون تکنیک به طور قطع کاربردی نخواهد بود.

وی افزود: داستان یک کار خلاقانه و هنری است و اگر کسی بخواهد, داستان کوتاه بنویسد باید به تکنیک بتواند دست پیدا کند. شاید یک مدرس داستان نویسی بیش از نویسنده اطلاعات تکنیکی داشته باشد، اما وجه تمایز این دو با هم، این است که نویسنده می‌تواند از تکنیک استفاده کند.

این نویسنده با اشاره به اختلاف مدرس داستان‌نویسی و نویسنده، اظهار داشت: تفاوت مدرس داستان‌نویس و نویسنده، در نوع استفاده‌ای است که این دو از تکنیک‌های داستان نویسی می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان کوتاه بدون تکنیک کاربرد ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..