تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری قاتل فراری پس از 2 ماه

کد خبر: ۴۸۱۱۲۰

۹۳  بازدید

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت : قاتل فراری پس از 2 ماه تعقیب و گریز به چنگ قانون افتاد و صحنه وقوع جرم نیز بازسازی شد.

خبرگزاری ایرنا: بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت : قاتل فراری پس از 2 ماه تعقیب و گریز به چنگ قانون افتاد و صحنه وقوع جرم نیز بازسازی شد.

قاضی علی اکبر احمدی نژاد افزود : متهم فراری بیست و چهارم آذر ماه سال جاری در یک نزاع بر سر خرید و فروش مواد مخدر جوانی 31 ساله را با ضربات چاقو در منطقه مهر مادر در محله خواجه ربیع مشهد به قتل رسانده بود.

وی بیان کرد: متهم از همان تاریخ انجام قتل متواری شده بود که با تلاش پلیس در هفته جاری وی در محل زندگی اش در منطقه خواجه ربیع دستگیر شد و پس از اعتراف به قتل، بازسازی صحنه قتل امروز انجام شد.

احمدی نژاد ادامه داد : متهم در بازپرسی خود اعتراف کرده بود که هنگام خرید مقداری شیشه با مقتول درگیر شده و با چاقوی متعلق به مقتول ، وی را به قتل رسانده بود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد افزود : دستگاه قضائی با شدت با هرگونه جرم و جنایت در سطح شهر که باعث ایجاد اختلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت شود ، برخورد می کند.

در ادامه تحقیقات برای یافتن این قاتل فراری ، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با صدور مجوز قضایی انتشار عکس، بیست و سوم دی ماه ضمن انتشار عکس این قاتل در رسانه ها از شهروندان خواسته بود چنانچه اطلاعی در خصوص محل اختفای وی دارند مراتب را به پلیس آگاهی مشهد و یا مرکز 110 اطلاع دهند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری قاتل فراری پس از 2 ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..