تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین ایده شو تخصصی کسب و کار های موفق و کارآفرینی در گیاهان دارویی

اولین ایده شو تخصصی کسب کارهای موفق و کارآفرینی در گیاهان دارویی به همت مرکز رشد گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ،احمد افروزیان سرپرست مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان یزدبا بیان این که مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اشکذراولین مرکز رشد تخصصی در زمینه گیاهان دارویی در این استان است، اظهار داشت: : یکی از اهداف این مرکز توسعه کسب و کار و کارآفرینی مبتنی بر دانش و فناوری و حمایت از ایده‌های نوآورانه و تبدیل این ایده‌ها به محصولات قابل ارائه به بازار با توان رقابت با محصولات خارجی و توسعه کسب و کارهای فناورانه در زمینه گیاهان دارویی است.

ویافزود: در همین راستا نیز رویداد ایده شو با مشارکت دفترتجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی یزد در شهرستان اشکذر برگزار شد که از استقبال خوبی برخوردار بود.

افروزیان هدف از برگزاری این "ایده شو” را پرورش قدرت خلاقیت و ایده‌پردازی در یک محیط علمی و دوستانه به منظور ایجاد فرهنگ نوآوری،جذب سرمایه گذار و تجاری سازی ایده های نو و فناورانه در حوزه گیاهان دارویی عنوان کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین ایده شو تخصصی کسب و کار های موفق و کارآفرینی در گیاهان دارویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..