تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرسی تلاوت قرآن در گلستان برگزار شد

گروه جلسات و محافل: کرسی تلاوت قرآن کریم شام‌گاه 26 بهمن‌ماه در استان گلستان برگزار شد.

کرسی تلاوت قرآن در گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، یکصد و دوازدهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 26 بهمن‌ماه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهر علی‌آباد کتول از توابع استان گلستان برگزار شد.

همچنین، در این مراسم قرآنی و معنوی که با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد، تعدادی از قرآنیان استان مازندران به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداختند که با استقبال فراوان حضار در مراسم رو‌به‌رو شد.

در ادامه برگزاری این محفل قرآنی نیز با حضور مسئولان برگزار کنده مراسم، برنامه‌های مختلفی همچون سخنرانی و اعطای لوح تقدیر و هدایای به قاریانی که برنامه تلاوت خود را انجام دادند، اجرا شد.

یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و دوازدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چهارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرسی تلاوت قرآن در گلستان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..