تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شاهرود

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در این مراسم از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان عالم و مدیری شجاع و انقلابی نام برد .
حجت‌الاسلام و المسلمین اکرمی  افزود : آیت الله هاشمی رفسنجانی دوست دیرین رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و در همه لحظات کنار معظم له ماند .

وی با برشمردن ویژگی های علمی ، سیاسی و فرهنگی آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت : این عالم جلیل القدر صاحب نظری کاردان بود و علاوه بر چهره های داخلی ، بسیاری از صاحب نظران خارجی نیز به این شخصیت انقلاب اسلامی ایران به دیده احترام و تحسین می نگریستند .

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت : تالیف 20 جلد کتاب راهنما ، 33 جلد تفسیر موضوعی قرآن، پژوهش در نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از کارهای ارزشمند آیت اله هاشمی رفسنجانی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..