تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استولتنبرگ: بررسی اقدامات ضد تروریستی جدید در نشست ناتو

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صداوسیما ؛ دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ، ناتو از بررسی اقدامات تازه برای مبارزه با تروریسم در نشست وزرای دفاع ناتو خبر داد. 

ینس استولتنبرگ در نشست خبری خود مقر ناتو در بروکسل گفت:«این، زمانی حیاتی برای امنیت کشورهای دو سوی اقیانوس اطلس است. بنابراین، نشست وزرای دفاع (ناتو) نیز بسیار مهم و بِهنگام است. ما تصمیم هایی می گیریم تا اطمینان یابیم ائتلاف ما در مواجهه با چالش های رو به تغییر، قدرتمند باقی خواهد ماند؛ زیرا ناتوی قدرتمند برای اروپا و همچنین برای آمریکای شمالی مفید خواهد بود».
دبیر کل ناتو افزود:«در دو سال اخیر، ما بیشترین افزایش را در دفاع جمعی خود از زمان پایان جنگ سرد تاکنون ایجاد کردیم. ما از نزدیک با شرکایمان در خاورمیانه و سایر نقاط همکاری داریم و بعد از سالها کاهش بودجه، هزینه های دفاعی را افزایش داده ایم. امروز، پیشرفت خود را در مناطق شرقی ائتلاف (ناتو) مرور خواهیم کرد. ما قصد داریم چهار گروه رزمی چندملیتی به استونی، لتونی، لیتوانی و لهستان اعزام کنیم تا پیام روشنی را مبنی بر عزم و آمادگی ناتو برای دفاع از کشورهای هم پیمان،بفرستیم. ما همچنین در این باره گفتگو می کنیم که ناتو چه کارهای تازه ای می تواند در مبارزه علیه تروریسم انجام دهد. ما سالها است که در این زمینه (مبارزه با تروریسم) فعالیت می کنیم و امروز نیز کارمان ادامه خواهد داشت. از افغانستان گرفته تا عراق و تونس، از ائتلاف (جهانی) ضد داعش حمایت کرده و تبادل اطلاعات را بهبود بخشیده ایم».



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استولتنبرگ: بررسی اقدامات ضد تروریستی جدید در نشست ناتو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..