تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ ترین نگرانی منصوریان برای بازی پنجشنبه

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا منصوریان با اتکا به جوانان استقلال، دو دیدار بزرگ را با موفقیت پشت سر گذاشته است. شاید کمتر کسی پیش بینی برد آبی ها مقابل السد و پرسپولیس را با «اطمینان خاطر» می داد اما آنها از پس هر دو بازی به خوبی برآمدند. 

اما این برای موضوع تیم جوان منصوریان کمی خطرناک است زیرا امکان دارد این تیم بابت پیروزی های اخیر در لیگ برتر و بازی برابر السد دچار غرور و خودشیفتگی شود. اگر این آفت به رختکن استقلال نفوذ کند، آبی پوشان را دچار یک چالش بزرگ و غیرقابل کنترل خواهد کرد. 

از این رو، منصوریان که تجربه گذراندن روزهای تلخ و شیرین را دارد، نگران گره خوردن روح بازیکنان جوان تیمش با غرور کاذب در آستانه دیدار روز پنجشنبه (فردا) با ذوب آهن است. سرمربی جوان آبی ها اگر نتواند ابر غرور را از آسمان استقلال دور کند، امکان دارد در ادامه لیگ با مشکلاتی مواجه شود. 

البته منصوریان در یک جمع خصوصی گفته بود بازیکنانش در عین جوانی، جنبه پیشرفت را دارند و امکان ندارد دچار غرور شوند اما همین که چنین حرف هایی به زبان آورده به معنای نگرانی هایش از غرور کاذب بازیکنان است.

خبر ورزشی

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ ترین نگرانی منصوریان برای بازی پنجشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..