تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Rocket League از پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد

بازی Rocket League از پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد

امروز استودیو Psyonix سازنده بازی Rocket League اعلام کرد این بازی نیز چندی دیگر با انتشار یک بروزرسانی از پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد. این بروزرسانی ۳ اسفند ماه منتشر می‌شود که این امکان را فراهم می‌آورد تا دارندگان پلی‌استیشن 4 پرو بتوانند بازی Rocket League به صورت 4K تجربه کنند. با تک‌شات در ادامه خبر همراه باشید.

 

همچنین بازی بر روی پلی‌استیشن 4 پرو با ۶۰ فریم بر ثانیه به اجرا در خواهد آمد و سازندگان اعلام کرده‌اند در تمامی بخش‌های تک نفر، دو نفره با تقسیم صفحه و چند نفره فریم بازی ثابت و پایدار است. همچنین بسته الحاقی Hot Wheel نیز در همان روز برای بازی Rocket League منتشر می‌شود که دو ماشین جدید را به بازی خواهد افزود و سبب بهینه‌سازی‌ و بهبود عملکرد بازی بر روی پلی‌استیشن 4 می‌شود.

 

بازی Rocket League یک تجربه منحصر به فرد را به شما ارائه می‌دهد، اثری که چندین قدم از ساخته قبلی استودیو Psyonix یعنی بازی Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars جلوتر است و اگر به چنین عناوینی علاقه‌مند هستید تا مدت‌ها می‌تواند شما را به خود سرگرم کند.

 

Rocket League ابتدا در تیر ماه سال گذشته برای پی‌سی و پلی استیشن 4 منتشر شد و پس از تاخیری طولانی در اواخر بهمن ماه برای ایکس‌باکس وان نیز منتشر شد. 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Rocket League از پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..