تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلاتکلیفی مدرسه شبانه روزی لاهرود با 95 درصد پیشرفت فیزیکی

ساعت: 13:49 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039886

امام جمعه لاهرود گفت: مدرسه شبانه روزی لاهرود 9 سال پیش شروع شده که در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، حجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرود گفت: 28 سال پیش عملیات عمرانی سد سبلان شروع شده اما هنوز به بهره برداری نرسیده است و مردم این منطقه با دریافت تسهیلات از 30 الی 300 میلیون ریال در آن مشارکت داشته که در حال حاضر با مشکل بازپرداخت مواجه شده است.

 

وی افزود: منابع طبیعی زمین‌های کشاورزی مردم را به بهانه مرتع بودن در اختیار می‌گیرد که برخی از مشکلات رفع شده اما همچان مردم با مشکل مواجه هستند.

 

وی تاکید کرد: مدرسه شبانه روزی لاهرود 9 سال پیش شروع شده که در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف مانده است لذا برای تکمیل این مجموعه که ظرفیت پذیرش دانش آموزان شهر لاهرود را داراست 250 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

 

امام جمعه لاهرود گفت: جمعیت 10 هزار نفری شهر لاهرود به علت عدم ارائه خدمات زیر ساختی و انشعابات به 3 هزار نفر کاهش یافته است.

 

وی افزود: مردم این شهر برای احداث دانشگاه پیام نور پول جمع آوری کرده بودند که پول مردم رفت اما از دانشگاه هم خبری نشد.

 

وی همچنین در خصوص توسعه امام زاده سید ابراهیم لاهرود گفت: استاندار اردبیل در سفر به این بخش قول 500 میلیون ریالی برای توسعه آن داده بود که هنوز محقق نشده است.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلاتکلیفی مدرسه شبانه روزی لاهرود با 95 درصد پیشرفت فیزیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..