تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش و پرورش گیلان بجای سیاسی کاری ، پیگیر معوقات فرهنگیان باشد

ساعت: 14:10 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039823

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودسریها ، سخنان اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی یک شنبه هفته جاری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفته بود : آموزش و پرورشش گیلان از سیاسی کاری مدیران رنج می برد ، ما را بر آن داشت به برخی مشکلات فرهنگیان اشاره کنیم و به همین جهت با تعدادی از فرهنگیان شاغل در مجموعه آموزش و پرورش کلاچای به گفتگو نشستیم.

 

یکی از فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش کلاچای به خبرنگار رودسریها گفت: 9 ماه است اضافه کاری و ماموریت اداری ما پرداخت نشده است و از طرفی باتوجه به فرارسیدن روزهای انتهای سال 95 در صورت محقق نشدن پرداخت ها ، آموزش و پرورش در سال آینده آنها را پرداخت نخواهد کرد.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از فرهنگیان آغاز شد ولی ما از بسیاری امکانات و حقوق خویش محروم هستیم.

 

یکی دیگر از فرهنگیان به خبرنگار ما گفت: مدیران ارشد آموزش و پرورش گیلان بجای آنکه به دنبال احقاق حق نیروهای خود باشند فقط و فقط به دنبال حفظ میز و صندلی هایشان هستند.

 

او اظهار داشت : هفته گذشته خدمت رئیس اداره آموزش و پرورش کلاچای رفتیم و با آنکه آقای رضایی پیگیر ماجرا از فرماندار رودسر شد ولی هنوز خبری از دریافت حق و حقوق مان نشده است.

 

گفتنی است ، کارکنان اداره آموزش و پرورش کلاچای در نامه ای از استاندار گیلان خواستار پیگیری مطالبات شان شده اند.(+) که رونوشت نامه به نماینده ولی فقیه در استان ، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس و فرماندار شهرستان رودسر بوده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش و پرورش گیلان بجای سیاسی کاری ، پیگیر معوقات فرهنگیان باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..