تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترور و شهادت ۱۶ نفر شهرهای مختلف ایران / ۲۷ بهمن هم خونین شد

ساعت: 14:07 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039754

۲۷ بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۶ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۷ تا ۱۳۶۵ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، ۲۷ بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۶ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۷ تا ۱۳۶۵ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

علی پیتریک دوم اسفند ماه ۱۳۲۹ در استان خراسان متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۵۷ در سبزوار در حالی که کاگر بود در بمب گذاری یک بیمارستان به شهادت رسید.

صحتمراد مرادی ۱۲ خرداد ماه ۱۳۱۵ در  استان گلستان متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۵۸ در حالی کفاش بود در گنبد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمود گلبینی دوم خرداد ماه ۱۳۱۹ در تهران متولد شد و ۲۷ بمن ماه ۱۳۶۰ در تهران در حالی که لبنیات فروش بود در میدان پالیزی ترور شد و به شهادت رسید.

حسن آقا بیگی در سال ۱۳۲۱ در استان تهران متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۰ در تهران در حالی که کادر ارتش بود در خیابان سبلان شمالی ترور شد و به شهادت رسید.

دلاور صبحی یکم شهریور ماه ۱۳۴۳ در استان اردبیل متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۱ در پیرانشهر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

کرم آربزافغانی ۱۰ فروردین ماه ۱۳۴۳ در استان فارس متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدحسین حاتمی پوره نزایی ۱۲ فروردین ماه ۱۳۴۳ در استان یزد متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدباقر دانش یکم آذر ماه ۱۳۴۲ در استان لرستان متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که نیروی کادر انتظامی بود در چاتراوین بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

قربانعلی صالحی ۱۲ خرداد ماه ۱۳۴۴ در استان اصفهان متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۲ در بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

نوحعلی صادی جمال آبادی ۴ شهریور ماه ۱۳۴۱ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که کارمند بود در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علیرضا علیمردانی ۶ خرداد ماه ۱۳۴۲ در استان زنجان متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدسن نعیم آبادی در استان سمنان متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۲ در بانه در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

شعبانعلی چهره قانی یکم تیر ماه ۱۳۴۳ در استان قم متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۳ در حالی که سرباز  وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدصالح شاه پسندی در سال ۱۳۴۴ در استان کردستان متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۳ در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

نصرالله خاندانی ۱۴ آذر ماه ۱۳۲۸ در استان کرمان متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۵ در حالی که راننده پایه دو بود در کرمان ترور شد و به شهادت رسید.

حاج شیخعلی ایرانمنش ۱۳ آذر ماه ۱۳۱۱ در استان کرمان متولد شد و ۲۷ بهمن ماه ۱۳۶۵ در کرمان ترور شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترور و شهادت ۱۶ نفر شهرهای مختلف ایران / ۲۷ بهمن هم خونین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..