تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری دیدار کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در آستانه قیام تاریخی 29 بهمن 1356 مردم تبریز و آذربایجان در حسینه امام خمینی (ره) با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
 
بر اساس این گزارش، در این دیدار که بیش از سه هزار نفر از مردم حضور داشتند، آذربایجانی‌ها با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
 
امسال دوازدهمین سال دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری است و در این دیدارها عشق و علاقه خود را به ولایت نشان می‌دهند.
 

مردم تبریز در 29 بهمن سال ٥٦ به مناسبت چهلم شهدای قم و در حمایت از اهداف این شهدا علیه رژیم طاغوت قیام کردند که در تسریع روند پیروزی انقلاب اسلامی تأثیر فراوانی داشت.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری دیدار کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..