تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اعلام شد

در این مراسم حجت الاسلام حسینی رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اطلاعاتی را در مورد مسابقات بین المللی داد و ابراز داشت:با توجه به اینکه همه بزرگان قرآنی کشور گفته اند این مسابقات مربوط به همه کشور است و همه دستگاه ها و نهاد ها بهتر است در این مسابقه همکاری داشته باشند.البته تا امروز نیز همین بوده است.سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اردیبهشت ماه در مطلای تهران برگزار می شود.همچنین در کنار مسابقات بین المللی قرآن، مسابقات دانش آموزی، مسابقات بین المللی طلاب و مسابقات روشندلان نیز برگزار می شود.همه بخش ها در تهران و مصلا برگزار می شود به جز مسابقات طلاب که در شهر مقدس قم برگزار می شود. 

همچنین حجت الاسلام سید محمدی مسئول برگزاری مسابقات روشندلان ابراز داشت:در این دو سال که روشندلان در مسابقات حضور داشتند برای جامعه هدف بسیار امید بخش بود.امسال نماینده جمهوری اسلامی در بخش روشندلان برادری از اهل سنت است.این نکته بسیار مهم است که برادری سنی در کشور نماینده یک کشور شیعه است.تا امروز ده کشور اعلام آمادگی کردند تا در مسابقات امسال حضور پیدا کنند.

مصیب زاده مسئول قرآنی وزارت آموزش و پرورش در این کنفرانس گفت:ما بیست سال موفق به برگزاری مسابقات نشده بودیم که به لطف خدا امسال مسابقات دانش آموزی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی دبیر شورای عالی مسابقات قرآن اظهار داشت:مهمترین پشتوانه مسابقات قرآن سابقه طولانی و کیفیت آن است.ولی من فکر می کنم ظرفیت های فراوانی وجود دارد که عملی نشده است.اگر این مسابقات به عنوان قله فعالیت های قرآنی گرفت می توانیم تمام ظرفیت ها را به کار بگیریم.مسابقه را باید به یک نهاد تبدیل کنیم.به نظر می رسد نباید تنها سازمان اوقاف و امور خیریه را متولی کار بدانیم و همه نهاد های نظام باید در این امر کوشا باشند.ما باید برای مسابقات سند چشم انداز داشته باشیم.

فرهادی فرماندار تهران ابراز داشت:سال قبل یکی از ادواری بود که همکاری گسترده ای بین فرمانداری و ستاد برگزاری مسابقات شکل گرفت.امسال هم ما آماده هرگونه همکاری با سازمان اوقاف و امور خیریه هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..