تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ ناگهاني پرستار بيمارستاني در كرمان

سلامت نیوز: صبح روز دوشنبه يك پرستار ٣٥ ساله در بيمارستان شفاي كرمان حين شيفت كاري جان خود را از دست داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، اين پرستار جوان كه مهديه رضايي نام داشت، بر اثر ايست قلبي جان خود را از دست داده است.

مرحومه « مهديه رضايي » ۳٥ ساله و با ١٥ سال سابقه به‌دنبال شيفت‌هاي فشرده در بيمارستان محل كار، صبح روز گذشته در شيفت خود دچار ايست قلبي شد و چون اين ايست قلبي حين شيفت رخ داد پس از ١ ساعت احيا متاسفانه ايشان فوت كردند. اين مرحومه سرپرستار بخش روماتولوژي بيمارستان شفاي كرمان بود وهيچ گونه سابقه قلبي نداشته كه با ايجاد درد سينه دچار ايست قلبي شده و فوت كرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ ناگهاني پرستار بيمارستاني در كرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..