تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسی خسارت کسبه ای که مغازه هایشان برای امداد به پلاسکو تخریب شد را می دهد؟

سلامت نیوز: يكي از اين مغازه دارها با فرياد مي‌گفت: همان زمان هم به قاليباف گفتيم كه چه كسي پاسخگوي زيان ما است؟ ولي او با قاطعيت گفت: من كه نمرده‌ام. هنوز زنده‌ام و حق و حقوق همه شما را مي‌دهم ولي الان هيچ كس حاضر نيست خسارتي به ما بدهد. حتي ما جزو خسارت‌ديده‌هاي پلاسكو نيز محسوب نمي‌شويم.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه اعتماد نوشت: از حاشيه‌هاي جلسه علني صبح ديروز شوراي شهر تهران حضورتعدادي از كسبه ملك پاساژ شمشاد، (پاساژمجاور پلاسكو) كه بنا به دستور دادستان و شهرداري براي تسريع در امدادرساني و آواربرداري تخريب شده بودند، بود. بيش از ١٠ نفر از مغازه داران اين پاساژ كه مغازه‌هاي‌شان تخريب شده بود با حضور در صحن شورا خواستار پيگيري و حل مشكلات‌شان شدند.

يكي از اين كسبه در حالي كه فرياد مي‌زد، گفت: يك شب به ما گفتند كه بنا به دستور دادستاني بايد مغازه‌هاي شما كه مجاور پلاسكو است تخريب شود ولي حالا كه امدادرساني و آواربرداري تمام شده، هيچ‌كس پاسخگوي ما نيست. درحالي كه تمام اجناس مان از بين رفت و مغازه مان تخريب شده است. وي با بيان اينكه به ما گفتند كه ملك‌تان را خراب مي‌كنيم و بعد از مدتي خسارت‌تان را مي‌دهيم، گفت: حالا ما بين دادستاني و شهرداري مي‌رويم و مي‌آييم اما هيچ‌كس مسووليت اين تخريب و پرداخت خسارت را قبول نمي‌كند.


يكي ديگر از اين مغازه دارها نيز با فرياد مي‌گفت: همان زمان هم به قاليباف گفتيم كه چه كسي پاسخگوي زيان ما است؟ ولي او با قاطعيت گفت: من كه نمرده‌ام. هنوز زنده‌ام و حق و حقوق همه شما را مي‌دهم ولي الان هيچ كس حاضر نيست خسارتي به ما بدهد. حتي ما جزو خسارت‌ديده‌هاي پلاسكو نيز محسوب نمي‌شويم. وي درحالي كه از شدت عصبانيت صدايش مي‌لرزيد گفت: شهرداري به ما مي‌گويد دادستاني بايد دستور بدهد تا ما به شما پول بدهيم، دادستاني هم جواب درستي نمي‌دهد و مي‌گويد ما به شهرداري قبلا نامه زده‌ايم. حالا اين دم عيدي ما مانده‌ايم و بدهي‌هاي چند صد ميليوني به مردم. حتي براي خرج خانه‌هاي‌مان هم مانده‌ايم. شايد باور نكنيد، ولي خود من مجبور شدم براي تامين هزينه‌هاي روزانه‌ام مسافركشي كنم.


مهدي چمران، رييس شوراي شهر، اما در اين خصوص و اينكه چه سازماني مسوول پاسخگويي به اين خسارت ديدگان است به «اعتماد» گفت: هنوز در مورد اين مساله تصميم‌گيري نشده است. اما فكر نمي‌كنم كه شهرداري مسوول جبران اين خسارت باشد ضمن آنكه به نظرم بايد نهادي مثل ستاد بحران كشور، از رديف‌هاي بودجه‌اي كه در اختيار دارند، اين خسارت را بپردازند. ولي به هر حال حتما اين مساله را پيگيري مي‌كنيم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسی خسارت کسبه ای که مغازه هایشان برای امداد به پلاسکو تخریب شد را می دهد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..