تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی اولین خط تاکسی پهپاد در دبی/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، در حال حاضراولین سری پهپاد چینی EHang 184 بر فراز آسمان‌خراش‌های دبی با همکاری Hyperloop One به پرواز درآمده است اما سؤال اینجاست که آیا قرار است این چهارپای 8 پروانه فوق مدرن جایگزین سیستم حمل‌ونقل در منطقه‌ای شود که طولانی‌ترین متروی بدون راننده در آن وجود دارد؟

این تاکسی پهپاد، قادر به حمل یک انسان به وزن 100 کیلو با یک چمدان کوچک است و مسافر باید پشت صندلی‌ای بنشیند که شبیه ماشین‌های مسابقه‌ای است و از طریق یک نمایشگر لمسی مقصد را تعیین کرده تا پهپاد به پرواز دربیاید.

باتری تعبیه‌شده روی پهپاد برای سفر نیم ساعته تا 50 کیلومتر تعریف‌شده است. توسط اتاق مرکز مانیتورینگ کنترل و مدیریت می‌شود.

هرچند سرعت آن تا 160 کیلومتر بر ساعت هم می‌رسد اما مقامات اجازه سرعت تا 100 کیلومتر به این تاکسی پهپاد که از طریق اتصالات 4G به مرکز وصل می‌شود را داده‌اند.

چند ماه پیش به دلیل حضور پهپاد مزاحم، فرودگاه بین‌المللی دبی برای چند ساعت بسته شد و خسارات زیادی به بار آورد و حالا سؤال دیگر اینجاست که مقامات این منطقه چگونه تداخل احتمالی را کنترل خواهند کرد؟

 
5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی اولین خط تاکسی پهپاد در دبی/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..