تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خندوانه با حضور مهرداد اسکویی اجازه پخش پیدا نکرد

تاریخ نشر : چهارشنبه 27 بهمن 1395 مشاهده : 37 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

خندوانه سانسور شد : مهرداد اسکویی در پست جدید اینستاگرام خود به مخاطبانش خبر داد که برنامه «خندوانه» با حضور او اجازه پخش نیافت و توقیف شد.

خندوانه با حضور مهرداد اسکویی

 این مستندساز این نوشته را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد:

سلام دوستان نازنین ام، خیلی از شما ها که در برنامه ی خندوانه حضور داشتید، یا اینکه از حضور من در برنامه اطلاع داشتید و از من سوال می کنید، متاسفانه برنامه ای که من به عنوان میهمان دعوت شده بودم، اجازه پخش نیافت و توقیف شد. از همه نازنین دوستانی که در برنامه زحمت کشیدند و معتقد بودند قسمت خوبی ست تشکر می کنم. من به نوع فیلم سازی که به آن اعتقاد دارم ادامه می دهم، برای مردمی که مخاطبم هستند.

 خندوانه سانسور شد

ممنونم از مسئولین تلویزیون و شبکه نسیم برای اینکه من را کات کردند و بیرون گذاشتند. ممنونم رامبد جان که تلاشت را کردی و نشد. شاید برخی آدم ها، نباید با تعداد بیشتری از مخاطبان تلویزیونی تعامل داشته باشند. امیدوارم آخرین نفری باشم که در این برنامه سانسور می شود. و امیدوارم سانسور سعه صدر بیشتری داشته باشد. من یکی از همین مردمم. سعی هم کرده ام آدم به نسبت خوبی باشم . دم همه شما گرم و باقی بقایتان.برای فیلم آخرت نگار، بهترین آرزوها را دارم رامبد، رفیق جان.

سینماسینما

اخبار مرتبط:

سورپرایز رامبد جوان در «خندوانه» شب یلدایی +تصاویر

تصاویر و نوشته های چهره های مشهور در روز آخر خندوانه و به مناسبت پایان این برنامه

علت کاهش محبوبیت عروسک جناب خان در خندوانه چیست ؟ +تصاویر 

پدر و مادر صدا پیشه جناب ‌خان در برنامه خندوانه!+ عکس

چه کسانی دعوت رامبد جوان برای خندوانه را نپذیرفتند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خندوانه با حضور مهرداد اسکویی اجازه پخش پیدا نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..