تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تویوتا از کراس‌ اوور کامپکت سی اچ آر رونمایی کرد

خودروی کراس‌اوور کامپکت تویوتا C-HR در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد.

شرکت ایرتویا که نماینده‌ی رسمی شرکت تویوتا در ایران به حساب می‌آید، با حضور در نمایشگاه خودروی تهران از خودروی جدید تویوتا C-HR رونمایی کرد. این خودرو در کلاس خودروهای کراس‌اوور کامپکت قرار می‌گیرد و از لحاظ ابعاد بدنه، کوچک‌تر از خودروی تویوتا راو۴ است.

در طراحی بدنه‌ی این خودرو از خطوط شکسته‌ی بسیاری استفاده شده است؛ خطوطی که ظاهری تهاجمی به خودرو می‌دهند. نمای جانبی این خودرو نیز بسیار عضلانی است و به گونه‌ای طراحی شده است که ظاهر خودروهای شاسی‌بلند لکسوس را در ذهن تداعی می‌کند.

شما می‌توانید مشخصات فنی این خودرو را در ادامه مشاهده کنید:

مشخصات فنی تویوتا سی اچ آر مشخصات حجم موتور (سی‌سی) ۱۱۹۷ سی سی مجهز به توربوشارژر تعداد سیلندر ۴ حداکثر قدرت خروجی (اسب بخار) ۱۱۵ نوع جعبه دنده مالتی درایو S/CVT حجم باک (لیتر) ۵۰ طول (میلی‌متر) ۴۳۶۰ عرض (میلی‌متر) ۱۷۹۵ ارتفاع (میلی‌متر) ۱۵۶۵ فاصله دو محور ۲۶۴۰

شرکت ایرتویا قیمت خودروی C-HR را بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. ثبت این خودرو از اردیبهشت سال آینده آغاز خواهد شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تویوتا از کراس‌ اوور کامپکت سی اچ آر رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..