تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثری متفاوت از خالق «۱۰۰ سال تنهایی»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات کتابسرای نیک كتاب «عشق در روزگار وبا»، نوشته گابريل گارسيا ماركز را با ترجمه كاوه ميرعباسی منتشر کرد.

كتاب «عشق در روزگار وبا» نوشته گابريل گارسيا ماركز، برنده جايزه نوبل ادبيات در سال 1982 است. نويسنده‌ای كه بيشتر او را با رمان صدسال تنهايی‌اش می‌شناسيم. ماركز در رمان «عشق در روزگار وبا» راوی عاشقانه‌ای می‌شود كه طی گذشت چندين سال هنوز هم می‌توان از آن به عنوان يكی از بهترين رمان‌های عاشقانه ياد كرد. به بيان ديگر «عشق در روزگار وبا»  روايتگر عشقی به طول نيم‌قرن است.

ماركز از «عشق در روزگار وبا» رمانی تمام عيار در ستايش عشق، زندگی و جاودانگی ساخته است كه ترجمه‌ روان كاوه ميرعباسی بر كشش و زيبايی داستان برای خوانندگان فارسی زبان افزوده است.

ميرعباسی كه ترجمه موفق رمان «صد سال تنهايی» را نيز در كارنامه خود دارد از آن دسته مترجمانی است كه معتقد به ترجمه‌ كتاب از زبان اصلی آن است، مخصوصا كتاب‌های نويسنده‌ای چون ماركز كه شهرتشان محدود به كشور يا منطقه‌ای خاص نيست.

كتاب «عشق در روزگار وبا»، در 468 صفحه با قيمت 38 هزار و 500 تومان به تازگی روانه بازار كتاب شده است.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثری متفاوت از خالق «۱۰۰ سال تنهایی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..