تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فعالیت شعبه دزفول بیمه پاسارگاد

بیمه پاسارگاد با صدور اولین بیمه نامه فعالیت خود را به طور رسمی در شهر دزفول آغاز کرد.

به گزارش شمانیوز، به منظور رفاه حال هموطنان دزفولی شعبه بیمه پاسارگاد در سی‌ویکمین شهر پرجمعیت کشور و مرکز شهرستان دزفول راه اندازی شد. از این پس، کارشناسان بیمه پاسارگاد آماده خدمت رسانی به شهروندان دزفولی می باشند. نشانی: دزفول، خیابان روستا، روبروی قرنی، پلاک ۱۳۰ تلفن: ۳-۴۲۵۳۱۰۵۲-۰۶۱
گفتنی است، هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۸۲۴۸۹ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

منبع: روابط عمومی بیمه پاسارگاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فعالیت شعبه دزفول بیمه پاسارگاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..