تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وزیر بهداشت به شهریه مدارس غیرانتفاعی

به گزارش افکارنیوز،

فخر‌الدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، درباره جلوگیری از تنبیه بدنی دانش آموزان توسط برخی معلمان، گفت: وزارت آموزش و پرورش در این زمینه ضوابط قانونی دارد، در صورت بروز مشکل با خاطی آن برخورد و پرونده‌ آن نیز به دادگاه ارسال می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره شهریه مدارس غیرانتفایی گفت: نزدیک به دو سال است که این مسئله در وزارت‌خانه تصویب شده و همواره مورد بازنگری قرار گرفته است این مدارس بر مبنای هزینه‌های تمام شده مدارس شهریه را تعیین می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیتی که دانش آموزان در سال آخر دارند و اولیاء نیز انتظاراتی دارند برخی از خدمات مدارس منجر به ایجاد هزینه می‌شود، در بخش‌هایی که تخلفاتی صورت گیرد اما دستگاه‌های نظارتی برخورد خواهند کرد.

دانش آشتیانی درباره متقاضیانی که می‌خواهند معلم شوند گفت: این افراد علاوه بر تخصص باید یکسال آموزش حرفه‌ای را بگذرانند و پس از دریافت گواهینامه تدریس کنند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره تعطیلات مدارس نیز خاطر نشان کرد: این موضوع توسط لایحه‌ای در دولت مطرح شده اما باید براساس قوانین و انعطاف پذیری که در آموزش و پرورش وجود دارد مورد توجه و بررسی قرار گیرد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وزیر بهداشت به شهریه مدارس غیرانتفاعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..