تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتشامی به نمایش «نام تمام مادران...» پیوست

کد خبر: ۴۸۰۹۵۶

۶۹  بازدید

سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز به گروه اجرایی نمایش «نام تمام مادران...» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان پیوست.

خبرگزاری مهر: سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز به گروه اجرایی نمایش «نام تمام مادران...» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان پیوست.

سامان احتشامی به نمایش «نام تمام مادران...» پیوست

سامان احتشامی که تجربه همکاری با محمد رحمانیان و گروهش را در نمایش های «ترانه های قدیمی» و «سینماهای من» دارد، بار دیگر به گروه اجرایی این اثر نمایشی پیوست.

  «نام تمام مادران ...» نمایشی زنانه است که از سوم اسفند به مدت ۲۰ شب اجرا می‌شود و گروه هر شب در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ روی صحنه می‌روند. داستان «نام تمام مادران ...» درباره زنانی است که در یک خانه نزدیک شهرک سینمایی برای شروع یک پروژه سینمایی آماده می‌شوند.

سیما تیرانداز، آشا محرابی، بهنوش طباطبایی، هانا کامکار، سانیا سالاری، نوشین اعتماد، مبینا طبائی، رویا بختیاری و سینا رازانی با همکاری مهتاب نصیرپور و الهام دهقانی در این نمایش بازی می‌کنند.

محسن شاه‌ابراهیمی طراح، علیرضا افکاری موسیقی، عبدالجبار کاکایی و افشین مقدم ترانه‌سرا، سامان احتشامی پیانیست، هانا کامکار همخوان، پدیده جمال‌ها، علیرضا فولادشکن، مهران نصیرپور و محمود زهره‌وند گروه کارگردانی و محدثه واعظی‌پور مشاور رسانه‌ای گروه اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتشامی به نمایش «نام تمام مادران...» پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..