تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر و مشخصات تبلت Galaxy Tab S3 فاش شد

کد خبر: ۴۸۰۹۶۶

۵۰  بازدید

اگر چه سامسونگ قصد رونمایی از گوشی پرچمدار Galaxy S8 را در رویداد MWC 2017 ندارد، ولی برای این رویداد دستگاه اندرویدی دیگری به نام Galaxy Tab S3 آماده کرده است.

وب سایت کلیک: اگر چه سامسونگ قصد رونمایی از گوشی پرچمدار Galaxy S8 را در رویداد MWC 2017 ندارد، ولی برای این رویداد دستگاه اندرویدی دیگری به نام Galaxy Tab S3 آماده کرده است.

 تصاویر و مشخصات تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ فاش شد

Tab S3 که جایگزینی برای Galaxy Tab S2 است، تبلتی حرفه ای با بدنه ای باریک است که به صورت مستقیم از اندروید نوقا ۷ بهره می برد. اوایل ماه جاری تصویری از بخش پشتی Galaxy Tab S3 منتشر شد و اکنون تصویر بخش جلویی آن در دسترس ما قرار گرفته است.

همان طور که در تصویر زیر می بینید، Galaxy Tab S3 از نظر ظاهری با Tab S2 چندان تفاوتی ندارد، اما ویژگی جدید و قابل توجهی را به همراه خود دارد: تبلت جدید سامسونگ همراه با قلم S Pen عرضه می شود. البته گفته می شود که این تبلت فاقد جایگاه مخصوص برای قرار دادن قلم است، بنابر این، S Pen به عنوان یک وسیله جانبی برای آن محسوب می شود که به احتمال فراوان رایگان خواهد بود.

 تصاویر و مشخصات تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ فاش شد

علاوه بر قلم S Pen، انتظار می رود تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ به پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلو مجهز باشد.

بر خلاف شایعات قبلی، اخبار جدید حاکی از آن است که Galaxy Tab S3 در اندازه های مختلف عرضه نمی شود. بنابر این، انتظار می رود که این تبلت تنها در یک مدل با صفحه نمایش ۹٫۷ اینجی با رزولوشن ۱۵۳۶x2048 عرضه شود که نسخه ای از آن به فناوری Wi-Fi و نسخه دیگر به فناوری های  Wi-Fi و  LTE مجهز است. طبق گزارشات، نسخه ای که از LTE پشتیبانی می کند، قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار خواهد داشت.

تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ در روز ۸ اسفند رونمایی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر و مشخصات تبلت Galaxy Tab S3 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..