تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری و ثبت اطلاعات بیمه و سلامت خانوارها در سامانه سیب

ثبت اطلاعات خانوار در سامانه سیببه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ عبدالمجید فدایی گفت: آمار گیران شبکه بهداشت چهارمحال و بختیاری از ۲۰ روز گذشته تاکنون اطلاعات بیمه و سلامت ۸۰ درصد از خانوارهای این استان را با مراجعه حضوری به درب منازل جمع آوری کرده اند.


وی با بیان اتمام جمع آوری و ثبت اطلاعات در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر در استان افزود: اطلاعات خانوارهای باقیمانده در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر در شهرستان‌های بروجن، شهرکرد و لردگان نیز تا پایان سال جاری جمع آوری می‌شود.


فدایی اضافه کرد: آمارگیران پس از جمع آوری اطلاعات با تحویل کارت خانوار، پایگاه سلامت هر خانواده را مشخص می‌کنند.


وی ادامه داد: اطلاعات جمع آوری شده توسط مراقبین سلامت به منظور ایجاد پرونده الکترونیکی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع با هدف تشخیص و کاهش هزینه و زمان درمان بیماری افراد در سامانه یکپارچه بهداشت (سامانه سیب) به نشانی اینترنتی sib.sbmu.ac.ir ثبت می‌شود.


فدایی افزود: با درج اطلاعات خانوار در این سامانه، ارجاع به پزشک متخصص و کلینیک‌های استان از طریق پزشک خانواده و به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری و ثبت اطلاعات بیمه و سلامت خانوارها در سامانه سیب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..