تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهتزاز پرچم امنيت و آرامش کشور با نثار خون شهدا + تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید محمود اسماعیلی در شهرستان سوادکوه گفت: اعتماد مردم به ناجا ومنزلت پلیس، حاصل صبر واستقامت خانواده های شهدا و ایثار گری ها و از جان گذشتگی شهداست.

وی افزود: شهداء پاسداران و مدافعان بی ادعای حریم ولایت وامامت هستند و قدرت و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهدای عزیز است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: شهداء با ايثار و فداکاری های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنيت و آرامش کشور و مردم تا پای جان خود ايستادند و در اين راه با نثار خون خود پرچم امنيت و آرامش را در کشور پر افتخار ايران اسلامی به اهتزاز در آوردند.

سردار میر فیضی افزود: کارکنان نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت ، انضباط بخشی، احقاق حقوق مردم و دفاع از مظلوم تا پای جان ایستاده اند ودر ادامه این راه هیچ واهمه ای به خود راه نمی دهند.

وی از افتخارات فرماندهی انتظامی استان و ناجا را رسیدگی به امور ایثارگران وخانواده های شهداء تاحدممکن برشمرد و گفت: خانواده های شهداء وایثارگران با تحمل تمام مشکلات و با صبر و استقامت خود موجب عزت و سربلندی نیروی انتظامی هستند و ناجا به این عزیزان افتخار می کند.

اهتزاز پرچم امنيت و آرامش کشور با نثار خون شهدا + تصاویر

اهتزاز پرچم امنيت و آرامش کشور با نثار خون شهدا + تصاویر

اهتزاز پرچم امنيت و آرامش کشور با نثار خون شهدا + تصاویر

انتهای پیام/ م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهتزاز پرچم امنيت و آرامش کشور با نثار خون شهدا + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..