تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش AFC از حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا

کد خبر: ۴۸۱۰۴۷

۲۳  بازدید

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

ایسنا: ذوب آهن یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست که باید در گروه C این‌ رقابت‌ها با تیم‌های العین امارات، بنیادکار ازبکستان و الاهلی عربستان هم‌گروه است.

نحوه صعود: قهرمان جام حذفی ایران

تاسیس: ۱۹۶۹

ورزشگاه: فولادشهر با ظرفیت ۱۵ هزار نفر

افتخارات: سه نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران، چهار قهرمانی در جام حذفی ایران، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ و حضور در یک چهارم نهایی سال ۲۰۱۱

ذوب آهن موفق شد بعد از تساوی یک بر یک برابر استقلال در فینال جام حذفی، در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد تا قهرمان جام حذفی شود و در واقع از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. این نتیجه باعث شد ذوب آهن همچون دوره گذشته برای دومین بار پیاپی جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند. سال گذشته آن‌ها در مرحله گروهی با چهار برد و دو تساوی به مرحله حذفی راه یافتند اما در این مرحله با شکست برابر العین از دور رقابت‌ها کنار رفتند. بهترین عملکرد آن‌ها به سال ۲۰۱۰ برمی‌گردد که به فینال لیگ قهرمانان رسید اما برابر سئونگ‌نام کره شکست خورد و از رسیدن به قهرمانی بازماند.

بازیکنان اصلی:‌ مرتضی تبریزی در چهارمین سال حضورش در ذوب آهن یکی از ارکان اصلی این تیم است که موفق شد بهترین گلزن فصل قبل این تیم نیز لقب گیرد. در کنار او مهدی رجب‌زاده حضور دارد که بیش از ۲۵۰ بازی برای ذوب آهن انجام داده و با ۳۸ سال سن کاپیتان این تیم محسوب می‌شود. او در دوره قبل لیگ قهرمانان دو گل به ثمر رساند. همچنین محمدرشید مظاهری دروازه‌بان ذوب آهن نیز یکی از بازیکنان خوب این تیم است که سال گذشته ۵ کلین‌شیت در لیگ قهرمانان داشت و سال گذشته به تیم ملی ایران نیز دعوت شد.

سرمربی‌: مجتبی حسینی

بعد از آنکه مجتبی حسینی بیشترین دوران حضور فوتبالش را در ذوب آهن گذراند، در سال ۲۰۱۴ به عنوان کمک مربی به کادر این تیم اضافه شد اما در اکتبر سال گذشته جانشین یحیی گل‌محمدی شد و اکنون می‌خواهد برای دومین سال پیاپی ذوب آهن به دور دوم لیگ قهرمانان برساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش AFC از حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..