تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بندر داکا در آلوده ترین رودخانه جهان

کد خبر: ۴۸۰۹۷۶

۱۲۵  بازدید

ترمینال سادرگات یکی از بزرگترین بنادر رودخانه ای جهان است که در حال حاضر از زباله های کارخانه ای و شهری که در آن تخلیه می شود رنج می برد. دولت بنگلادش تخمین می زند که روزانه حدود 21000 مترمکعب فاضلاب صنعتی تصفیه نشده وارد این رودخانه می شود.

برترین ها: بسیاری از بسترهای رودخانه بوریگانگا در داکا به علت دست اندازی انسان ها از دست رفت است. ترمینال سادرگات یکی از بزرگترین بنادر رودخانه ای جهان است که در حال حاضر از زباله های کارخانه ای و شهری که در آن تخلیه می شود رنج می برد. دولت بنگلادش تخمین می زند که روزانه حدود 21000 مترمکعب فاضلاب صنعتی تصفیه نشده وارد این رودخانه می شود.

بندر داکا در آلوده ترین رودخانه جهان 


محمد سالم که 25 سال است در این بندر کار می کند می گوید: «پدر من به علت آلودگی این رودخانه مرد. سلامتی من رو به وخامت است و حال بچه های من نیز خوب نیست. من نمی توانم هیچ کار دیگری کنم، این شغل خانوادگی ماست و نمی توانم آن را ترک کنم.»

 بندر داکا در آلوده ترین رودخانه جهان


رودخانه بوریگانگا زمانی راه نجات مردم داکا بود از آن جا که صدها نفر از طریق آن امرار معاش می کردند. هرروز مردم داکا تا حد زیادی به آب این رودخانه برای آشامیدن، پخت و پز، ماهیگیری و حمل و نقل وابسته هستند. مردم داکا زندگی درآمد اندکی دارند که آن هم از طریق این رودخانه کسب می کنند و نمی توانند به جای دیگری بروند. این رودخانه تقریبا 24 کیلومتر طول و به طور متوسط 7.3 متر عمق دارد. این رودخانه آنقدر آلوده شده است که دیگر هیچ ماهی در آن پیدا نمی شود.

بندر داکا در آلوده ترین رودخانه جهان  بندر داکا در آلوده ترین رودخانه جهان  بندر داکا در آلوده ترین رودخانه جهان  بندر داکا در آلوده ترین رودخانه جهان  بندر داکا در آلوده ترین رودخانه جهان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بندر داکا در آلوده ترین رودخانه جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..