تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی برترین اپلیکیشن های تماس تصویری برای آیفون و آیپد

برقراری تماس تصویری از دید کاربران یکی از جذاب‌ترین روش‌های ارتباط دوستان است. نرم‌افزارهای بسیار زیادی در این زمینه وارد بازار تلفن‌های همراه شده‌اند که هریک دارای ویژگی‌ها و کاربردهای مختص خود هستند. در این پست قصد داریم تا برترین اپلیکیشن های تماس تصویری را برای دستگاه‌های اپلی معرفی کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خوشبختانه تمام اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی خواهند شد کاملاً رایگان بوده و شما می‌توانید به سادگی آن‌ها را از اپ استور دانلود کرده و بر روی سیستم‌عامل iOS خود نصب کنید. همان‌طور که گفته شد، اپلیکیشن های بسیار زیادی برای برقراری تماس‌های تصویری توسط توسعه‌دهندگان خلق‌شده‌اند اما در عمل کدام یک از دیگری برتری خواهد داشت؟ پاسخ این سؤال در ویژگی‌هایی است که هریک از این اپلیکیشن ها برای کاربران خود فراهم می‌کنند. هر یک برنامه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شود دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که قطعاً تجربه متفاوتی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

برترین اپلیکیشن های تماس تصویری برای آیفون و آیپد ۱- Google Duo

اپلیکیشن خارق‌العاده Google Duo مسیر سختی را برای رسیدن به این جایگاه طی نکرده است چراکه این نرم‌افزار با ارائه امکانات بسیار زیاد برای کاربران خود و کیفیت بالا در ایجاد تماس‌های تصویری توانسته در صدر فهرست برترین اپلیکیشن های تماس تصویری قرار گیرد. سایر نرم‌افزارهایی که در زمینه ایجاد تماس تصویری فعالیت می‌کنند، برای برقراری یک تماس با کیفیت بالا به اتصال پایدار و قدرتمند اینترنت نیازمندند اما Google Duo بر خلاف سایر رقبا، در شرایطی که اتصال اینترنت از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، تماس تصویری بی‌نظیری را بیند و کاربر خود ایجاد می‌کند. یکی از قابلیت‌های جذاب این اپلیکیشن، امکان تغییر سریع شبکه اینترنت است. بدین صورت که هر کاربر تنها با یک لمس می‌تواند اینترنت خود را از حالت Wi-Fi به شبکه داخلی اپراتور و سیم‌کارت (Cellular Network) تغییر دهد.

قابلیت جذاب دیگری که در Google Duo وجود دارد، “Knock Knock” نام دارد. این ویژگی منحصربه‌فرد می‌تواند یک پیش‌نمایش ویدیویی از تماس‌های دریافتی را برای کاربران مهیا کند. کاربران با بهره‌گیری از این ویژگی قادر خواهند بود تا قبل از پاسخ دادن به تماس، چهره مخاطب خود را مشاهده کنند!

قیمت: رایگان

Download

۲- Facebook Messenger

این پیام‌رسان با بیش از ۱ میلیارد کاربر به یکی از بزرگ‌ترین اپلیکیشن های ارتباط تصویری در تاریخ جهان مبدل شده است. بسیاری از کاربران، تجربه‌های شیرین و خاطره‌انگیزی را با Facebook Messenger پشت سر گذاشته‌اند. یکی از ویژگی‌های جذاب این اپلیکیشن، امکان برقراری تماس‌های تصویری در حالت گروهی است. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند یک تماس تصویری باکیفیت را بین خود و سایر دوستان ایجاد کرده و در حین مکالمه به انجام بازی بپردازند. ایجاد تماس تصویری محرمانه یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این پیام‌رسان است. اگر به دنبال اپلیکیشنی خاص و بی‌نظیر هستید، بی‌شک انتخاب شما Facebook Messenger خواهد بود.

قیمت: رایگان

Download

۳- WhatsApp

اگر شما نیز جز دوستداران فضای مجازی باشید بی‌شک نام بلندآوازه WhatsApp را شنیده‌اید. این پیام‌رسان جهانی فراتر از انتظارها عمل کرده توانست به یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا مبدل شود. هم‌اکنون اپلیکیشن WhatsApp امکان برقراری تماس تصویری در بالاترین کیفیت ممکن را برای مخاطبان خود به ارمغان آورده تا کاربران لحظات شاد خود را با سایر دوستان تقسیم کنند. یکی از دلایلی که سبب شده تا پیام‌رسان WhatsApp در لیست برترین اپلیکیشن های تماس تصویری قرار گیرد، برقراری تماس‌های با کیفیت حتی در شرایط ناپایدار اینترنت است. این اپلیکیشن با اتصال به شبکه ۲G و ۳G کیفیت بالایی را در ایجاد تماس‌های تصویری در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. اگر تلفن همراه شما از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند، پیام‌رسان WhatsApp بی‌شک بهترین انتخاب شما خواهد بود.

قیمت: رایگان

Download

۴- Viber

کاربران به‌خوبی با نام Viber آشنا هستند. این پیام‌رسان برای مدت‌ها جز برترین اپلیکیشن های تماس تصویری قرار داشته و دارد. اگرچه وایبر توان رقابتی بالایی در مقابل WhatsApp یا Facebook Messenger از خود نشان نداده است اما همواره یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های ارتباط تصویری بین کاربران بوده است. وایبر هر آنچه یک کاربر برای ایجاد تماس تصویری با کیفیت لازم دارد را در اختیارش قرار می‌دهد. در مجموع می‌توان گفت که عملکرد Viber در بین سایر اپلیکیشن های تماس تصویری قابل قبول بوده و می‌تواند انتخابی مطمئن برای هر کاربر باشد.

قیمت: رایگان

Download

۵- JusTalk

اگرچه JusTalk نمی‌تواند به‌خوبی رقبای سرسخت خود باشد اما این موضوع هیچ‌چیز از امکانات جذاب و قابل‌توجه این برنامه نمی‌کاهد. رابط کاربری بسیار ساده و شیک این پیام‌رسان می‌تواند به‌راحتی توسط شما اختصاصی شود. از تغییر و رنگ نوار ابزار گرفته تا انتخاب تم و… ابزارهایی هستند که می‌توانید به استفاده از آن‌ها JusTalk را شخصی‌سازی کنید. اضافه کردن آهنگ زنگ موردنظر برای تماس‌های دریافتی یکی دیگر از امکانات جذاب این اپلیکیشن است. JusTalk تمام اطلاعات کاربران را رمزگذاری کرده تا امنیت بالایی را در تماس‌های تصویری به ارمغان آورد.

قیمت: رایگان

Download

۶- WeChat

پیام‌رسان WeChat به‌طور شگفت‌انگیزی بین کاربران چینی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است! کشور چین به یکی از دژهای مستحکم این اپلیکیشن برای نبرد با سایر رقبا تبدیل‌شده است. یکی از قابلیت‌های جالب‌توجه WeChat امکان برقراری تماس‌های تصویری گروهی بین ۵۰۰ نفر است. این پیام‌رسان به لطف ویژگی‌های کاربر پسند خود به یکی از رقبای سرسخت WhatsApp مبدل شده و توانسته جایگاه مناسبی را در لیست برترین اپلیکیشن های تماس تصویری کسب کند. ارائه کیفیت بالا هنگام برقراری تماس تصویری، این نرم‌افزار را به پیام‌رسانی قابل‌اعتماد مبدل کرده است.

قیمت: رایگان

Download

۷- Nimbuzz Messenger

اگر دوست دارید تا مکالمه تصویری طولانی بین خود و سایر دوستان ایجاد کنید، Nimbuzz Messenger به کمک شما خواهد آمد. از جمله ویژگی‌های برجسته این پیام رسا تصویری می‌توان به رابط کاربری زیبا، ارائه کیفیت مطلوب هنگام برقراری تماس تصویری و پشتیبانی از سرویس‌های بزرگ اینترنتی مانند Facebook ،Gtalk و Yahoo اشاره کرد. این مسنجر تصویری در حال حاضر زیر سایه بزرگانی همچون WhatsApp و Facebook Messenger قرار دارد اما در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد رشد چشمگیر این پیام‌رسان خواهیم بود.

قیمت: رایگان

Download

۸- Tango

برای معرفی Tango هیچ مقدمه‌ای لازم نیست. پیام‌رسان تانگو یکی از نخستین اپلیکیشن هایی بود که پس از اسکایپ برای آیفون عرضه شد. تانگو پس از مدت کوتاهی توانست به رقیبی جدی برای Skype مبدل شود. پیام‌رسان Tango به‌طور شگفت‌انگیزی با سیستم‌عامل ‌های iOS و Android هماهنگ شده تا تماس‌های تصویری خارق‌العاده‌ای را برای کاربران خود مهیا کند.

قیمت: رایگان

Download

۹- ooVoo

اپلیکیشن ooVoo یکی از پیام‌رسان‌های فوق‌العاده برای آیفون است. اماکن برقراری تماس تصویری گروهی بین ۱۲ نفر سبب شده تا این نرم‌افزار از محبوبیت خاصی بین کاربران برخوردار شود. پیام‌رسان ooVoo همانند نام جالب خود، دارای قابلیت‌های سرگرم‌کننده بسیاری است. از جمله قابلیت‌های جذاب ooVoo می‌تواند به امکان مکالمه هم‌زمان بین ۴ نفر اشاره کرد.

قیمت: رایگان

Download

۱۰- Skype

از اسکایپ  می‌توان به‌عنوان یکی از نخستین پیام‌رسان‌های تصویری یاد کرد چراکه این اپلیکیشن دارای پیشینه بسیار درخشان و قابل قبولی است. یکی از عواملی که سبب شده اسکایپ رشد خیره‌کننده خود را متوقف کند، وجود مشکلات نرم‌افزاری بسیار زیاد است. متأسفانه به‌روزرسانی‌های متعددی که توسعه‌دهندگان اسکایپ برای این اپلیکیشن جذاب ارائه دادند نیز توانست بار مشکلاتش را سبک‌تر کند. شاید یکی از ویژگی‌هایی که سبب شده تا  اسکایپ در لیست برترین اپلیکیشن های تماس تصویری قرار گیرد، پشتیبانی گسترده از بیشتر سیستم‌عامل ها و تلفن‌های همراه هوشمند است.

قیمت: رایگان

Download

جمع‌بندی

هر یک از پیام‌رسان‌هایی که معرفی شدند در نوع خود بی‌نظیر هستند. وجود قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذاب و کاربر پسند آن‌ها سبب شده تا در فهرست برترین اپلیکیشن های تماس تصویری قرار گیرند. نظر شما در مورد فهرست برترین اپلیکیشن های تماس تصویری چیست؟ آیا می‌توان گزینه‌های بهتری را به این لیست اضافه کرد؟ نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

igeeksblog

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی برترین اپلیکیشن های تماس تصویری برای آیفون و آیپد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..